Guide till att välja produkter
Telefonguide:
Vi tillhandahåller professionell vägledning för försäljning, användning och/eller val av våra produkter:(+46) 10 551 76 32
Vänligen ha ditt beställningsnummer klart.
Chatta med oss
OBS! I chatten kan vi tyvärr inte hjälpa dig med redan skapad order eller spårning av paket - se nedan för hjälp.
Spåra din leverans
Sök efter ditt paket med ditt beställningsnummer:
Yderligere spørgsmål:
När vi överlåter ditt paket till fraktföretaget är transporten och den faktiska leveransen av ditt paket, fraktföretagets ansvar.
Särskilda fraktfrågor
Om du har specifika frågor för din försändelse eller spåring, vänligen kontakta oss på telefon (+46) 10 551 76 32.
När vi överlåter ditt paket till fraktföretaget är transporten och den faktiska leveransen av ditt paket, fraktföretagets ansvar.
- Kontakta därför fraktföretaget
- DB-Schenker Telefon: +46 (0) 40 671 35 00
- Kontakt sida: https://www.dbschenker.com/se-sv/om-oss/kundservice/ring
- Postnord Telefon: 0771–33 33 10
- Kontakt sida: https://www.postnord.se/kontakta-oss
Särskilda fraktfrågor
Om du har specifika frågor för din försändelse eller spåring, vänligen kontakta oss på telefon (+46) 10 551 76 32.
Sök efter ett paket
Om du har pratat med fraktföretaget och de anger att paketet har varit i deras vårdnad, men det är för tillfället borta, hanterar vi sökningen efter paketet och hjälper dig att hitta det eller ersätta innehållet.
Du måste skicka ett mejl till [email protected], där du anger ordernummer och spårningsnummer.
Ofta hittar fraktföretaget paketet igen inom en vecka, från det att förfrågan skapades av oss. Om fraktföretaget uppskattar att paketet har försvunnit skickar vi dig ett nytt paket så snart som möjligt :)
Öppettider:
Telefon Kundtjänst: (+46) 10 551 76 32Kundtjänst via e-post: [email protected]
Måndag : kl. 08:30 - 16:30
Tirsdag: kl. 08:30 - 16:30
Onsdag: kl. 08:30 - 16:30
Torsdag : kl. 08:30 - 16:30
Fredag : kl. 08:30 - 16:00
Lördag: STÄNGD
Söndag: STÄNGD